Seyfi Doğanay Bu Nasıl Sevdadır

Seyfi Doğanay Bu Nasıl Sevdadır

Seyfi Doğanay Bu Nasıl Sevdadır Video

Seyfi Bu Nasıl Sevdadır
Seyfi Doğanay Bu Nasıl Sevdadır Klibi
















Seyfi Doğanay Bu Nasıl Sevdadır Sözleri

Elimde değil çok seviyorum
Aşkın ile her gün bak eriyorum
Bu nasıl sevdadır bilemiyorum
Bu nasıl sevgidir bilemiyorum

Bir deri bir kemik kaldı bedenim
Bu nasıl sevgidir bilemiyorum
Bu nasıl sevdadır bilemiyorum
Bir deri bir kemik kaldı bedenim

Bu nasıl sevgidir yüce allahım
Dağlara tırmandı figanım ahım
Ne gecem bellidir nede sabahım
Bir deri bir kemik kaldı bedenim

Bu nasıl sevdadır bilemiyorum
Bu nasıl sevgidir bilemiyorum
Bir deri bir kemik kaldı bedenim
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın