Şebnem Kısaparmak Zalim

Şebnem Kısaparmak Zalim

Şebnem Kısaparmak Zalim Video

Şebnem Kısaparmak
Şebnem Kısaparmak Zalim Klibi

Şebnem Kısaparmak Zalim Sözleri

Bu şiir sanadır iyi dinle dinle ki,
Bana dair ne varsa ve ne varsa yalan yanlış yaşadığımız
Herşey ama herşey yüzleşecek bu mısralarda...

Bugün haber aldım senden defalarca çarpıp nefretin kapılarını
Sokaklara vurdum kendimi.serseri kaldırımlar ayağıma dolaştı
Yalanlarla soğuttum yüreğimi kahrettim, kan kustum ama hep sustum
Bilir misin kaç kereler seni düşünüp de gizli gizli ağladım,
Sen ki celladı olmuştun hayallerimin umutlarımın katili...
Ve genç bir ömrün acımasız azraili
Her gece çalıp rüyalarımın kapısını
Beni dirhem dirhem öldürdün

Dünyayı dar edecektim sana
Önümde diz çöküp yalvaracaktın
Bensizliğin acısı oturduğunda içine 
Yokluğum ilmek olup dolandığında boynuna
İpini çekecektim, olmadı olmadı yapamadım.

Birgün sende yanacaksın sende ağlayacaksın
Birgün sıra bana gelecek sende yalvaracaksın
Zalim gün senin günün zalim hadi vur öldür
Zalim bunu nasıl yaptın sen zalim

Bilir misin kaç kereler seni düşünüp de, sana içtim
Şerefine değil, şerefsizliğine...
Ben seni mi sevmiştim
Sabahlara kadar ağlayıp kuruttuğumda göz yaşlarımı
Kimse sormadı halimi, kimse acımadı. 
Şarkılarla dertleştim birbaşıma...

Unuttum deyip kutladığımda sensizliği
Silmek için gözyaşlarımı aynaya her baktığımda 
Gözlerimde seni buldum.başucuma resmini koydum,
Nasıl da acımasızdı bakışların nasıl da zalim,

Ben seni mi sevmiştim
Kırık dökük bir bahar mı kalacaktı senden geriye 
Ve ihanetin hiç dinmeyen sancısı... 
Seni benden çalacaklar mıydı
Bir kuş gibi uçup gidecek miydin yüreğimden,

Bir daha dönmeyecek miydin
Hangi kahpe kurşunla bitti bu mavi sevda 
Ağlamak neyi değiştirir ki herşey bitti artık herşey bitti 

Sen hayallerimin celladı,umutlarımın katili 
Ve zavallı bir ömrün acımasız azraili, 
Beynimdeki tek kurşunla vurdum kendimi, 
Gelip alabilirsin emanetini

Zalim gün senin günün zalim hadi vur öldür
Zalim bunu nasıl yaptın sen zalim
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın