Ferdi Tayfur Beni Düşünme Artık

Beni Düşünme Artık Video

ferdi oya
Ferdi Tayfur Beni Düşünme Artık Klibi




















Ferdi Tayfur Beni Düşünme Artık Sözleri


Bu defteri böyle biz
İstemeden kapattık
Sevgilim sen mutlu ol
Beni düşüme artık

Bırak acı çekeyim
Bu sevdanın yolunda
Yeterki sen mutlu ol
Beni düşünme artık

Ne yapalım kader bu
Ayrılmakmış sonumuz
Kaybolan baharımda
Birleşmedi yolumuz

Bırak acı çekeyim
Bu sevdanın yolunda
Yeterki sen mesut ol
Beni düşünme artık

Mavi VD Videoları

1...Sevcan Orhan Sen Bir Aysın

2...
Zara Dostum Dostum

3...
Ahmet Kaya Şafak Türküsü

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın