Ahmet Kaya Sana Gelmek İstiyorum

Ahmet Kaya Sana Gelmek İstiyorum Video 

Ahmet Kaya Sana Gelmek
Ahmet Kaya Sana Gelmek İstiyorum Video

Ahmet Kaya Sana Gelmek İstiyorum Şarkı Sözleri


Sana gelmek istiyorum
sana gelmek istiyorum
Kovma beni dergahından gelip görmek istiyorum
Kovma beni yar kapından kovma beni yar kapından vay
Gelip görmek istiyorum kovma beni dergahından 
Kovma beni dergahından kovma beni dergahından vay

Vurma canan yaralıyam ben bir bahtı karalıyam 
Dost elinden yaralıyam dost elinden yaralıyam vay
Vurma canan buralıyam ben bir bahtı karalıyam
Dost elinden yaralıyam dost elinden yaralıyam vay

Dileğimi eyle kabul dileğimi eyle kabul
Gel derdime bir çare bul Sen canansın ben de bir kul
Kovma beni dergahından kovma beni dergahından vay 
Sen canansın ben de bir kul kovma beni yar kapından
Kovma beni yar kapından kovma beni dergahından vay

Vurma canan yaralıyam ben bir bahtı karalıyam
Dost elinden yaralıyam dost elinden yaralıyam vay
Vurma canan yaralıyım ben bir bahtı karalıyam
Dost elinden yaralıyam Dost elinden yaralıyam vay
Vurma canan yaralıyım ben bir bahtı karalıyam

Ahmet Kaya Videoları


Ahmet Kaya Doruklara Sevdalandım
Ahmet Kaya Şafak Türküsü
Ahmet Kaya Beni Vur
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın