Yılmaz Güney Gitme Kal Yağmur Aşkına

Yılmaz Güney Gitme Kal Yağmur Aşkına

Yılmaz Güney Gitme Kal  Video

Yılmaz Güney Filiz Akın Gitme Kal
Yılmaz Güney Gitme Kal Yağmur Aşkına Video




















Nuri Can Gitme Kal Yağmur Aşkına Şiiri

Ben seni sevdiğim zaman yağmur yağıyordu alanlara
Sokaklar ağlıyordu kar yağıyor şimdi dağlara
gitme kal yağmur aşkına gitme kal
 
Gidersen gecenin siyahı çöker yüreğime
Göç eder kelebekleri ömrümün
Boynunu büker gelincikler dağlar ceylansız
nehirler türküsüz kalır

Gidersen tarlalar susuz çocuklar uykusuz kalır bahar gözlüm
Ben senin yürek kırgını gülüşünü sevdim en çok 
Umutsuzluğa umudu sürüşünü acılara sevda yazışını sevdim 
Kendinle barışını seni seviyorum deyişini sevdim en çok
Tüm sevgiler sürgünken  

Yaşamak bir türkü seninle yediveren tomurcuk
Gidersen boynu bükük kalır bu şehir
Ölür kahrından bu içli çocuk
Yokluğuna nasıl alışırım dudağın dudağıma mühürlüyken

Ben senin en çok ince kırgın gülüşünü
Seni seviyorum deyişini sevdim ekmeği bölüşünü bir düşkünün
Öksüzleri sevişini sevdim ve yeryüzündeki hüznü
Bakınca insan gibi bakışını
Ağlayınca çağlayanlar gibi akışını sevdim

İnsanı sevişini sevdim en çok omuzuna dayanmayı
Efkarlıyken ve affedişini sevdim düşmanını bile
Bir düşküne el uzatışını bu hayatın bu kirli sahnesinde
Temiz kalışını sevdim en çok

Bir umut gibi, bir türkü gibi, bir şiir gibi duruşunu
Bin bahar tazeliğinde, saçlarına günün vuruşunu sevdim
Ben senin bir gülü koparmasınlar diye
Günlerce gül düşmanlarına yalvarışını sevdim

Bir annenin acısına ağlayışını
Tüm kavramları ve kuralları çiğneyip 
Küflenmiş törelere ve haksızlıklara karşı çıkışını sevdim
Ben seni beyaz beyaz sevdim
Yeşil yeşil mavi mavi,al al

Seninle sokaklar dolusu çığlık, 
Acılar dolusu yalnızlık çiçekler dolusu sevgi
Ektik dağların doruklarına
Maviler boyunca beyaz güvercinler uçurduk meydanlara

Sınırlar çiçek açmaz dikenli teller içinde
Gitme gitme kal
Gidersen mutluluğumdan sızılar kalır yüreğimde
Yarım kalır elvedalar soğuk odalar, karanlık geceler

Sensiz koma yüreğimi yağmur aşkına
Seninle başlayan hikayem seninle son bulsun
Bahar gözlüm gitme gidersen dayanmaz bu yürek
Nuri Can Şiiri
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın